marți, 27 iulie 2010

Bancuri

- Ioane, am doua vesti proaste, cum sa ti le zic?
- Combina-le!
- Nevasta-ta ne inseala!


Intr-un magazin intra o doamna foarte grasa:
- As dori sa vad un costum de baie care mi-ar veni…
Vanzatorul: – Si eu…


Mamico, mi-ai spus, ca ingerii au aripi si pot zbura, da?
- Desigur, scumpa mea.
- Aseara, cand tu nu erai, am auzit cum tata ii spunea dadacei `Ingeras`. Ea cand o sa zboare?
- Maine dimineata, scumpo, maine dimineata.


Ion statea pe prispa casei si fuma... Trece Gheorghe pe strada si il striga:
- Ioaneeee, hai sa bem un rachiu la crisma.... Ion raspunde
- Ba nu vin.
- Hai mai Ioane sau ti-e frica de nevasta???
- Auzi ma Ghio nici la lup nu ii e frica de caine, dar nu-i place cum latra......


Intr-o noapte, tiganca se trezeste si scoate un tipat strident, dupa care incearca sa-l trezeasca pe tigan:
- Tigane, scoala, tigane!
- Lasa-ma, fa, dracu` sa dorm!
- Tigane, scoalaaaaa!
Se trezeste asta nervos si-i zice:
- Ce ai, fa?
- E un gandac pe perete!
- Pai da ce-ai vrea, fa, sa fie? Un Rembrandt?


Un tigan si un roman isi fac case una langa alta. Isi cumpara exact aceleasi materiale, mobila, etc si au facut casele identice. Peste un timp stau ei de vorba. Romanul:
- Eu daca vand casa asta probabil o sa primesc 5 milioane de euro pe ea.
Tiganul:
- A pai daca e asa, eu primesc 7 milioane de euro pe ea.
- Pai cum sa primesti tu 7 milioane pe ea daca a mea este identica si valoreaza 5 milioane?
- Pai da, dar eu nu am vecini tigani!

Un comentariu:

  1. CEAUSESCU TRAIESTE !!!!!!!
    NU ESTE O GLUMA !!!!!!!!!
    PE SITE -UL DE MAI JOS GASITI DOVADA

    http://bancuri-prea-tari.blogspot.com/2010/08/nicolae-ceausescu-traieste-nu-este-o.html

    RăspundețiȘtergere