marți, 20 aprilie 2010

Doua, trei bancuri... (sunt dintre aceia care nu stiu sa numere:))

* - Este adevarat ca impotenta se poate trata cu lapte?
- Da, daca in ceasca cu lapte se pun si doua linguri de gips!

* Un magar mergea linistit... Din urma il ajunge porcul:
- Aoleu, magarule! Ce slab esti si ce murdar... si cred ca nici de mincat nu mananci prea bine... Bai si ce desagi ti-a pus stapinul in spate...
La un moment dat magarul se intoarce catre porc:
- Am eu senzatia sau tu nu esti porcul de anul trecut?!

* Un tip beat mort intra intr-un bar si, dupa ce se izbeste de citiva clienti in drum spre tejghea, se opreste in fata unei perechi si rigiie. Sotul indignat, zbiara la el:
- Cum indraznesti sa rigii in fata sotiei mele?!
- Vai, imi cer scuze, raspunde betivul, n-am stiut ca era rindul dumneaei!

* Ce spune un snur cind se vede in oglinda?
- Ce siret sunt...

* Un pictor merge la munte sa picteze natura vie. Intilneste acolo un cioban cu oile...
- Auzi, bade, imi dai voie sa-ti pictez oile?
- Stiu si eu, domnule... Mie imi plac mai mult albe...

* Dind sa coboare si ultima treapta a modulului lunar, Neil Amstrong vede imprimate-n praful selenar niste urme ciudate. De opinci, parca... Ingindurat, se indeparteaza nitel de modul si da sa se apropie de un crater. Din crater apare un tip neverosimil in context, cu palariuta mica, neagra si cu chimir. Creatura intinde hotarita mina catre Amstrong:
- Servus! Io-s Ion!
Astronautul siderat, il intreaba:
- Si de unde esti tu?
- Apai din Sibiu.
- Si cu ce-ai venit aici?! continua Amstrong.
- No, pa cu ce sa viu? Cu brinza...

* O blonda se plimba si ajunge in fata unei oglinzi. Se gindeste "am mai vazut chipul asta... Sunt aproape sigura ca-l stiu..." Dupa un moment isi spune: "Aha! Stiu! Este al tipei care ma fixa la coafor!"

* - De ce ciriie cioara in zbor?
- Schimba viteza...

* Gheorghe soldat, trimite acasa un pachet cu o grenada si o notita:
"Draga mea, daca tragi de cuiul asta, primesc o saptamina invoire"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu