marți, 13 aprilie 2010

Va invit la golf...


















... dar sa nu uitati unde va e mingea...





Si daca tot vorbeam de golf, sa va spun si-un banc:

Merge un domn (incepator in ale golfului) pe teren. La un moment dat nu mai stie pe ce teren e si acosteaza o domnisoara aflata nu departe de el:
- Nu va suparati, nu stiti cumva pe ce teren ma aflam?
- Eu sunt pe 8, d-voastra pe 7, cu o gaura in spatele meu.
Dupa alte cateva lovituri, domnul se rataceste din nou si din nou o intreaba pe domnisoara unde se afla.
- Eu sunt pe 16, d-voastra pe 15, cu o gaura in spatele meu.
Dupa terminarea traseului se intilnesc la restaurantul din apropiere unde domnul ofera amabil o cafea d-soarei care l-a ajutat.
- Puteti sa-mi spuneti cu ce va ocupati? (intreaba dl.)
- Pot, daca-mi promiteti ca nu rideti. (raspunde d-soara)
Domnul promite ca este serios, nu ar face asta pentru nimic in lume.
- Vind tampoane... raspunde d-soara, la care domnul izbucneste in ris, fara sa se mai opreasca. D-soara rusinata, lumea din jur il priveste...
Reuseste cu greu sa ii spuna:
- Eu vind hirtie igienica, deci sunt din nou in spatele d-voastra cu o gaura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu